דיאטה, הרזיה ודיאטות לבריאות

דיאטה, הרזיה ודיאטות לבריאות

כמו נש ם רבות מספורות, שאני לא ממש כמו שיש לי לנשום בלהכיל את הבטן שלי בתמונות. שנאתי את הרגע שראה את עצמי במראה בחדר הלבשה. אני לא היה שמן. הייתי רק מעט יותר מרופד ממה שהיה רוצה, נושא כרית תוספת קטנה של משקל סביב איתי שנועד לנצח הייתי לדרבן את אצבע בתמונות של עצמי וחושב, "האם אלה באמת זרועותיי? למה כל כך רפוי?

אז, ניסיתי את כל הדיאטות הולכות – בין היתר כתרגיל עיתונאי (אני כבר כותב עליהם במשך עשרות שנים), אלא גם כמסע צלב אישי נגד הכרית. אני היה ראשון בתור לאטקינס, עיכול וDukan. אני משתעשע עם כרוב ואשכוליות, והיה שבוע נוראי כששכנעתי את עצמי ששתיית מי צ'ילי לימון תעשה את העבודה. זה לא קרה.
בכל אחד מהמשטרים אלה עבד, אבל רק פעם לרגע. ברגע שחזרתי לחיות יחד עם חבריי הקרובים ביותר – טוסטים, חמאה, חלב חם חלב, קממבר, כל הדברים שהופכים את החיים כל כך מתוקים ומנחם – המשקל היה מתגנב בחזרה, ואת הג'ינס הסקיני יהיה מדשדש ל מושב עמוק בחלק האחורי של ארון הבגדים רגיל. כמו כל מי שקורא את הטור הקבוע שלי יודע, שהפכתי לספקן דיאטה מחויב והייתי להזהיר את אנשים בכל הזדמנות אפשרית, כדי להימנע מבזבוז זמנם ועיניהם העצובות של אכזבה בזמן של שלושה חודשים.

האדמה: תזונה שהציעה לירידה במשקל מהירה ובר קיימא ללא שליטת קלוריות.
ואז, באוגוסט האחרון, ראיתי תכנית אופק BBC של מייקל המוזל על צום. מיכאל הוא אדם אמין באופן מיידי. הוא רופא, כמובן, ולכן לא ניתן לקבלת השערות גדולות ללא הוכחות מדעיות מפורשות לגבות אותם. הוא גם אדם הגון. סביר ונבון. והנה הוא מבטיח את האדמה: תזונה שהציעה הרזיה מהירה, בר קיימא – ללא אתגר המשמים של שליטת קלוריות מתמדת.
הרעיון הוא שהצום של ימים בכל שבוע לא רצופים (ולא בחמשת ימים האחרים) יכול להניב יתרונות נהדרים. מדענים בארה"ב הראו כי תגובת הגוף לצום תקופתי – את השינויים שהוא מתבטא ברמת חילוף חומרים – יכולה להיות השפעה יוצאת דופן: לך לרדת במשקל, כן, אבל יש גם יתרונות בריאותיים נוספים מרשימים. צום יכול להוריד את הסיכון לחלות בסרטן, מחלות לב, סוכרת שלך … בקיצור, זה יכול להאריך חיים. וזה יכול לשפר את
מצב הרוח שלך ולהגביר את כוח המוח שלך יותר מדי. זה היה ערבוב חומר, וכמו רבים משלושת מיליון האנשים שישבו מרותק לתכנית המשכנעת של מייקל, התחלתי בתכנית הדיאטה.

הדבר הראשון שיש לציין הוא שזה לא צום משמעי כפי שאנו מכירים אותו – הוא הגבלת קלוריות מתונה, חיתוך הצריכה היומית שלך עד רבע מהכמות המומלצת הרגילה.
זה עובד בכ 500 קלוריות ביום לאישה, או 600 לאדם (הם מקבלים בננה, למזל בחורים). רוב הקלוריות צריכים להגיע מחלבון, ירקות עליים וקורטוב של שומן. זה אתגר, אני מודה.
לא משנה איך אתה מסתכל על זה, 500 קלוריות הן כמות זעומה. אבל הפיצוי הוא שמחר מביא מזון, מזון מפואר: מכריע, זה יכול להיות כל מה שעולה.
אחד המחקרים המעניינים ביותר לצום מצא כי אנשים שאוכלים באופן חופשי בימים שאינם מהירים בעובדה לרדת במשקל יותר מאלה שימשיכו להיות סגפנים על חמישה ימי החופשה שלהם. החוקרים מאמינים שזה קשור לעמידה.
היענות, מתברר, היא מטה הקסמים שהופכים את עבודת דיאטה זו (ואחרים נכשלים). תחשוב על אותם ימים קודרים, אינסופיים ייתכן שביליתם, במשקל לנצח, לספור, מנסה לומר לא לפודינג, לא ללחם, ולא לכוס יין, מרגיש מנוכר למערבולת החברתית הרגילה שסובבת סביב אוכל כל כך הרבה.
עכשיו לקחת את ההגבלות – ברוב הזמן. להגביל רק בשני ימים בשבוע. פתאום זה מרגיש מייד ריאלי. אפשרי. מעשי. בר ביצוע. בר קיימא. זה מתאים לחיים. זה באמת בלי שום מאמץ, והתוצאות הן די מדהימות. מאז שהתחלתי בחודש אוגוסט, שאבדתי יותר מ £ 20. זה 10 צקי סוכר שאני גורר כבר לא בסביבת העיר.
אז אנחנו יודעים איך עובדים הדיאטה המהירה, אבל איך אני עושה את זה? יש מתמטיקה כאן, כמובן. סביר להניח שאם אתה קיצוץ הצריכה שלך פעמים בשבוע, יקבל בסופו של דבר עם גירעון קלורי שבועי; הדבר המוזר הוא שאתה לא מתפתה לערוץ ביום 'החג' הבא, אתה רק רוצה ללכת לחזור לשגרה שלך. בזמן צום, אני הייתי מתכנן ארוחת בוקר נפלאה ליום המחרת – נכון מטוגן עם בייקון, שעועית, פטריות, עגבניות, טוסט, הרבה.
באופן כללי, הייתי מתעורר, מזמוז קצת, להביא את הילדים לבית הספר ולשבת עם הגרנולה שלי הרגילה וקפה (עם קרואסון השקדים המוזרים שנזרק). הנקודה היא, שבמשך כמה שבועות, אני סבה גם התיאבון שלי והגישה שלי לאוכל. נמאס לי מן החמאה. וקוף החטיף – זה שדוחף אותך בבטן ובדורש 11:00 ביסקוויט? נעלם. אני עדיין אוכל עם המשפחה שלי, אפילו ביום צום, וכל שאר הזמן, יש לי את כל דברים הרגילים – גלידה, פיצה, הסופגניות הללו החמים הסוכר שהם עושים בברייטון מזח. השורה התחתונה, אם כי, היא שאני אוכל פחות.
'מאז שהחלתי בחודש אוגוסט, שאבדתי יותר מ £ 20. זה 10 צקי סוכר שאני גורר כבר לא בסביבה "
ישנם נושאים, כמובן. אתה צריך ללמוד איך להתמודד עם את מרגיש קצת רעב. כאשר
התחלתי, היה לי חששות: איך זה מרגיש לא לאכול לחלון רחב כזה באמצע היום? אנו, בני האדם, ומקודד היטב לפחד מחסור במזון, ולאכול בכל פעם שאנחנו יכולים. הבעיה היא, בימים אלה אנו יכולים (אם אנחנו רוצים) לאכול כל הזמן. רבים מאיתנו הם כל זמן מרעה, להרים חטיפים, משקאות תוססים בולעים את וקפה חלבי, ומבלף לעצמנו שהם לא באמת נחשבים אוכל. כל מה שעושה דיאטה זו היא לתת לנו הפסקה מבורכת ממזון.
מצאתי שהרעב, ברגע שאתה גרזן החרדה ולממש מעט כוח רצון, לא מסובך מדי כדי להתמודד בכלל. אנחנו, אחרי הכל, גם תוכננו להיות רעב, לפחות מדי פעם. האבות הקדמוניים שלנו בילו שטחים של זמן רעב כאשר האוכל היה רזה על הקרקע. זה רק לאחרונה שאנחנו כבר הפסקנו לתת גחוננו מנוחה. מה עוד, שהרעב יחלוף. נסה את זה. הם לא יגדלו באופן אקספוננציאלי עד שאתה מתפתל על, מאיים לאכול את התיק שלך. וחוץ מזה, מחר יהיה הרבה לאכול.

מימי היום
אבל, ייתכן שעדיין תוהים, איך אתם מתמודדים כאשר מזון נלקח מהמשוואה? שלך
היום במשרד רגיל עשויים, למשל, להיות מלווים בשמחה על ידי אכילת כריך, או תה וחביצה בשלוש.
אולי אתה רוצה לאכול עם בן זוגך בערב, או אולי יש פגישה לארוחת בוקר שבו כל דברי מאפה דני כירסום. מצא שהמפתח הוא לחשוב על הדברים באופן רציונלי, לא מאפשר מוח הנחש הרעב שלך להשתלט. יום צום הוא בדיוק זה – יום.
אתה עדיין מקבל לאכול, קצת, בהתחלה ובסופו. זה עוזר, אני כבר מצאתי, להישאר עסוק. אני נוטה לעבוד דרך, שותה קפה שחור ומים מינרליים.
שפע של צם לסירוגין מדווח כי הם מיישמים את התכנית עם שותפיהם – גברים נוטים לאהוב גזירותיה הפשוטות, חוסרו של בלבול המוח – כך ביום צום, שהם יושבים יחד לארוחת ערב צמחוני / חלבון: דג מאודה, עוף רזה , ביצים, חומוס, ערמה של ירקות, סשימי, אגוזים, סלטים בשפע. יש הרבה מה לאכול, הרבה מהם הגוף בלי להיות צפופות קלוריות.
עכשיו אני לובש בגדי גודל 8 (בפעם הראשונה בחי זיכרון), והג'ינס שלי יש חגורת 27-אינץ. מעבר לירידה במשקל, אני מרגיש בכושר, בריא, עם עור טוב יותר וסוג של דחף לקום וללכת, כי אני זוכר מלפני הילדים הגיעו. אני מתעמל (בעיקר יוגה ופילאטיס), ולא היה לי כאב ראש אחד מאז שהתחלתי את הדיאטה.
זו, לדעת, היא משום שהתכנית לא דורשת דברים קשים צום, ללא אוכל. זה יותר עדין מזה, מה שאומר שאתה מוצא את המקום של איזון תזונתי, חלק מאנשים יש כאבי ראש, אבל אני לא.
אז זה עובד בשבילי, ובשביל מייקל. מאז יציאה לפרויקט, הוא גם אבד £ 20, ונראה צעיר בעשר שנים מגיל 55 שנותיו. כמוני, יש לו לדלג בצעדיו – וכעת הוא בצום פעם בשבוע, כדי להישאר במשקל מאושר 12-אבן.
יחד, יש לנו כתבנו ספר על הדיאטה המהירה, המפרט את ההבטחה והפוטנציאל שלה, בחינת היסודות המדעיים שלה ומסתכל על איך זה עובד בחיים אמיתיים. בתהליך זה, ששמענו סיפורים מכל קצות הארץ, שזה דפוס של עבודות אכילה ולמחצה צום לרבים. כנראה שכבר שמע אנשים מדברים על זה, בבתי קפה או בתורים או באינטרנט. היו לנו המוני מיילים חיוביים, כולל הודעות מרופאים שהם ירו למעלה על הפוטנציאל שלו באופן קיצוני כדי לשנות יחסים בלתי המתפקדים של המדינה עם אוכל.
כשהתחתנתי לפני 12 שנה, השמלה שלי הייתה נשימה קסומה של דבר: אור דקיק, ללא משענת, הצבע של ענן ומנוקד עם פנינים נתפרו ביד. כשהגעתי אותו מעליית הגג באותו היום, הוא נראה ערטילאי כמו כנף פרפר. אני פרקתי אותו, ולבד בחדר השינה בזמן שהילדים שחקו למטה, בעוד שבעלי היה מוציא את הפחים, בעוד חיי הרצות בהמשך, ניסיתי את זה על – והוא התאים כמו כפפה ליד.

הדיאטה המהירה על ידי ד"ר מייקל המוזל ומימי ספנסר מתפרסמת על ידי ספרים קצרים.
חולי סוכרת מהסוג 1, נשים בהריון, ילדים וכל מי שסובל מהפרעת אכילה צריך לא מהר. אם יש לך מצבו רפואי בסיסי, להתייעץ ברופא לפני יציאה לכל תכנית לירידה במשקל.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s