ארכיון | אוקטובר 2012

איך לעשות דיאטה מהירה?! כיצד לחטב את הגוף?

איך לעשות דיאטה מהירה?! כיצד לחטב את הגוף?

איך לעשות דיאטה מהירה?! כיצד לחטב את הגוף?
עבור נשים רבות, האחד ההיבטים הקשים יותר של ינואר הוא שיש להתמודד עם המתקפה של טיפים לירידה במשקל על השער של מגזינים וצהובונים של נשים, בטלביזיה או אפילו יותר, למרבה ההפתעה, ברדיו 4. המבול השנתי של מאמרים הקשורים לדיאטה יש אלופה בולטת השנה בתכונה של מגזין סגנון סנדיי טיימס בשבוע שעבר, דיאטת הצום, הדוגלת בתזונה 05:02, הכוללת צום של ימים בכל שבוע ולאחר מכן "את הקילוגרמים ייעלמו ". מגמת צום חדש זה כבר דווח בהרחבה בחודש זה, עם הטלגרף אפילו מפלס את דרך תכנית דיאטה כל חודש, כולל רשימת המתכונים עבור 200 קלוריות "ארוחות ערב צום" כדי לעזור לנו בדרכנו.

מציג את הדיאטה כ" האולטימטיבי "יש לך עוגה ולאכול אותו" פתרון ", ומעודד את קוראים שלא יתעלמו מהחשיבות של קלוריות נוקשות ספירה, להוריד את זה לארוחה אחת ליום במקום. הוא מצטט ד"ר קריסטה מאוניברסיטת אילינוי, שיקגו: "אם אתה נתקל יותר ארוחות, להיות זהיר מאוד לגבי מדידה בדיוק מה שאתה אוכל לא מניח שאנשים לא מבינים עד כמה קלוריות צפופות מזונות מסוימים הם אתה… יכול לפוצץ 100 קלוריות בפחות מדקה, אשר, בתרחיש זה, זה לא טוב. " היא גם מצביעה על כך שאם אתה רוצה לאכול פעמים ביום, אתה יכול "לאכול חצי מארוחה לארוחת צהריים מוכנה ולחסוך את השאר לארוחת ערב".

יש חדשות טובות אם כי, כתכונה כוללת את העצה הבאה מפרופ 'ג'יין אוגדן, מהמחלקה לפסיכולוגיה של סארי האוניברסיטה: "אם אני אעבור את שני ימי הצום הבאים, אני יכול לקנות שפתון חדש או לפנק את עצמי בעיסוי אם יישאר. לארבעה צומות, אני יכול לקנות את זה זוג נעליים חדש. " הוא הציע כי "מערכת פחות יקרה אבל באופן מפתיע יעילה היא לקנות חבילה של כוכבי זהב והכניס את תרשים פרס ילדים בסגנון על הקיר". ובכן, הידד! מי צריך אוכל, כאשר כולנו יכול לקנות את עצם שפתון או זוג חדש של עקבות במקום, או פשוט לתגמל את עצם על שלא אכלנו במדבקות מיועדות לילדים?

אני מדען משכיל, אבל אני גם אדם שנאבק באנורקסיה, אם כי לפני שנים רבות. זו הסיבה שאני מזועזע לראות כרוזי המיינסטרים מפרסמים יצירות שאני אישית רואה כעידוד התעללות עצמית במהות. אחרי הכל, אין זה סביר כי התקפת ינואר השגרתית בהערכה העצמית שלנו תהיה כל כך טוב שקבלה אם זה הציע שנשים לא צריכות לדאוג לעצמם על ענייני עסקים, כמו עבודה קצת מתח תמיד ניתן להקל על ידי חיתוך הזרועות שלך. אבל איכשהו, רעיון שאכילה נורמלית, בריאה היא סגן להתבטל הוא שחרר לציבור, כאילו לא הייתה שום סכנה פוטנציאלית לגיוס הקבילות החברתיות של השקפה זו.

אחת מוקדם אזכורים של דיאטת צום היה בכתב העת של איגוד הרפואה האמריקנית, שדיווח ביקורת עמיתי מחקר בטענה כי "צום שונה אינו נטול סיכון למוות פתאומי גם עם פיקוח רפואי צמוד". למרבה הצער, היומן פשוט לא מקבל את מספרי התפוצה של עיתון ארצי. בינתיים, ועשה בוודאי מודע למגמה חדשה זו, NHS יש השבוע להקים דף והסביר כי אין ראיות חזקות על דיאטות צום, וכי היא עדיין ממליצה "לאכול תזונה בריאה ומאוזנת עם לפחות חמש מנות של פרות וירקות יום ". למרבה הצער, זה לא סביר כדי לעצור תביעות של תרופות פלא.

מדיה תכונות כגון סאנדיי טיימס של לא להגיד לנשים איך לא לאכול אוכל (שאנחנו כבר יודעים איך לעשות את זה), הם אומרים לנשים שזה בסדר רוצה לעשות את זה. בין אם אתם סובלים מעודף משקל או תת משקל, שספר שזה בסדר לא לאכול, ושהגוף שלך בצורה היא הדבר החשוב ביותר עליך, הוא אף פעם לא הולך טוב. מחקר הנוכחי מראה כי סוג של חוסר שביעות רצון שהוא מייצר הוא הגדלת הרגלי אכילה לא בריאים הוא בשומן והדק, וכתוצאה מכך עלייה במשקל בעודף משקל כבר, וירידה במשקל למי שיכול להרשות לעצמו. למעשה, נייר אוניברסיטת אוקספורד שפורסם בעיתון הבינלאומי להשמנה ציין כי "רוב [השמנה] דיווח כי המשקל והצורה שלהם השפיעו על הערך העצמי שלהם יתר על מידה, והם תארו ברמה גבוהה של עיסוק במשקל וצורה ". זה חדשות טובות עבור תעשיית הדיאטה, אבל קצת נשמת-לכולנו.

להיות אנורקסית הוא כמו להיות מעשן – אתה מרים את הרגל דרך להרכיב עמותות מסוכנות של זוהר ושביעות רצון, וכמו מעשן מעולם לא באמת אתה מפסיק, אתה רק מנסה כמיטב יכולתך להפסקה ארוכה מאוד בין סיגריה לסיגריה. במקרה שלי זה אף פעם לא היה באמת חוסר שביעות רצון מהגוף שלי שעורר בעיות שליטה קטלניות על אוכל, זה היה להיות מוקף באנשים רזים מאוד שלא היה אוכלים. אני נאבק כדי לראות איך אני יכול להיות כל כך מיוחד שאני יכול לאכול בכל, כאשר אנשים אלה, שנראה לי יפים והיו בהחלט דקים יותר, לא יצטרכו אפילו סלט. אז אני פחות או יותר הפסקתי לאכול, במשך שנים, ועכשיו אני רק חמש רגל גבוה כתוצאה מכך. למדתי מושגים כמו "אוכל רע" וגם "אוכל טוב", ובכך לייחס שיפוט ערכי לתהליך פיסיולוגי בריא לחלוטין.

זה קל מדי לשכוח שאם אנחנו מפסיקים לאכול או לא, אנחנו עושים את זה מאותה הסיבה: אנחנו פשוט רוצים להיות מאושרים. ובעוד המהומה הנוכחית על החלטות ינואר – ובמיוחד דיאטת הצום והחסידים המפורסמים שלה – חוסר ביטחון , אני מוצא את עצמי דוחף בחזרה. אני לא רוצה לעשות דיאטה יותר, או "לאכול פחות". אני רוצה להיות מאושר, כן, אבל בדיוק כמו שאני. אני במשקל בריא. לכל מה שאני יודע שאתה כנראה יותר מדי. אז תגיד לי שאני יפה, ולהשאיר את היקף המותנים שלי אליי.